Änglar dom finns <3

När jag idag loggade in på min facebook hade jag fått ett pm av en underbar tjej som oxå är gbp opererad.
Vi har aldrig träffats, tyvärr, då jag tror vi skulle komma så bra överens, men hon finns där stöttar med sina underbara ord, sånt här betyder allt för mig och det får mig att ta mig igenom hinder jag aldrig trodde jag skulle klara.
Så tusen tusen tack du underbart vackra Angelina <3 önskar jag kunde förklara vad det betyder för mig.

Så här stod det, jag hade pmat henne innan ang vad det är jag ska göra idag o frågade henne om hon tyckte jag va korkad som gjorde det.

Nej, absolut inte, du är INTE korkad, jag tycker det är oerhört starkt av dig, och tänk att dina ord, o dina åsikter kan hjälpa många som har liknande bekymmer...se dig som en inspiration för så många som lider i det tysta.

Jag är så stolt över dig så du anar inte.
Du är en stark kvinna även om du inte inser det själv när du vaknar o inte vet vart/ vad du skall ta dig till, men det här var en vädligt fin gest att du kan dela med dig av dina erfarenheter till andra.
Jag håller alla mina tummar och tror starkt på dig...tänk som sagt på alla du kan hjälpa!

Nu mina läsare håller vi tummarna på att detta går vägen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0