Oron hänger som ett moln över mig

och givetvis med den oron följer ångesten så allt blir som en ond cirkel.
Tankarna inför samtalet med kirurg är många och den värsta oron ligger nog i att för hundrade gången inte bli trodd utan att han säger igen att det är psykiskt då vet jag verkligen inte vad jag gör, orkar nog inte med mer motgångar om jag ska vara ärlig.
Sen är det ju den ständiga väntan på just samtalet då jag inte vet alls när han ringer, mer än att han ringer under veckan... så jag hoppar väl högt var gång telen plingar.. om ja inte minns fel är de kirurg haraldsson som ringer då modin e borta en vecka till.
Sen ringer min läkare från vct i morgon oxå, hon är så bra och hon tvekar heller inte på mina ord vilket är guld värt, ska se om hon kan ringa kirurg o förmedla att jag varit där ngr gg pga hur min kropp är osv, ska be om ny provtagning i morgon, kolla alla värden för om dom va skit innan kan jag ärligt säga att dom e sämre nu =( sen ska ja gå o va nojjig för dom prov svaren oxå, pust inte lätt att vara jag ibland ;)

Så hur har det gått med *maten* för min del denna helg då?
Fredag va det kyckling tacos o jag va så sugen så jag försökte, men givetvis gick det inte utan jag kräktes.
Efter en stund provade jag med det underbara knäckebrödet mumms blev dålig av de oxå men slapp spy.
Lördag prova jag tacos igen,(ibland kan det gå det är olika från dag till dag så det jag kan äta idag behöver jag inte kunna i morgon, skumt det där) men inte då fast jag fick bara ont o slapp kräkas men jag tog då bara en tugga oxå =/ men fick senare i mig en halv påse nudlar =) weeee
Idag söndag åt jag en halv påse nudlar igen o fick behålla det, blir så glad då.
Sen koka jag soppa typ med bitar av potatis, morot, selleri o falukorv me mkt vatten o kött buljong o det kunde jag äta, shit så glad jag blir o min mage med som ofta skriker efter mat...

Och för att inte glömma... tusen tack Katja för hjälp med räknaren
ha en bra kvll alla i morgon ska ja lägga in nya krops kort haha spännande va? ;)

Kommentarer
Postat av: Sussie

DE du försöker äta se till att de bara är kokt mat inte stekt o flottigt..lycka till i veckan

2011-01-23 @ 19:04:42
Postat av: Katja

Hejsan godingen!



Du är starkare än du tror och du kämpar så! Jag lider med dig verkligen o hoppas det ska vända snart helst för år sedan.. Det är inte rättvist alls.

Men jag blir GLAD att du fick behålla lite mat i dag gumman <3



Kram!

2011-01-23 @ 19:48:38
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0