Att Äta

Jag har nu i ngr dagar kunnat äta lättsaltade skruvar o vindruvor, vissa gg har jag fått ont men inte behövt kräkas.
Så då tänkte jag igår att jag skulle föröka äta middagen med familjen igår det va potatisgratäng o kött..
Men tjii fick jag och ont så in i helvete... och givetvis fick jag kräkas direkt.
Så nu tror jag att vi skiter i att äta mat helt enkelt, varför ska jag utsätta min kropp för såna sjukliga smärtor??

Sen har jag funderat på om min blogg gör ngn skillnad för ngn där ute?
Mitt liv är mer eller mindre natt svart jämt och jag kan aldrig skriva att jag är lycklig.
Så frågan är om de finns ngn mening med att fortsätta bloggandet? Vill ni fortsätta följa min bittra verklighet?
Jag har ju fått kontakt med bla Lisa och Ellinor två underbara personer som verkligen förstår o finns där..
Och jag ser ju att de e rätt många inne var dag o kollar men jag vet ju inte om ni vill fortsätta följa denna resa som just nu bara är en väg neråt.... 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Skruttunge,du BEHÖVER bloggen för att sätta ord på det du upplever!Finns här,dom som läser av "nyfikenhet" får du strunta i!Jag är helt säker på att det så småningom kommer att dyka upp en och annan som inte känner sig ensam och misslyckad längre.DU,lite soppa vore bra!Kramis

2011-03-05 @ 09:49:06
Postat av: sara.t

jag vill gärna fortsätta följa din resa i både motgång och den medvind som jag hoppas kommer snart !!! hälsningar sara

2011-03-06 @ 09:30:15
Postat av: Emma

Finns där inget att glädjas åt i ditt liv, dina barn? allt verkar vara en enda mörk tunnel:( du måste gå och prata med någon

2011-03-11 @ 02:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0