Vill bara peka finger åt er som inte trodde mig!!!

Det har ju diskuterats hej villt om detta är ngt jag hittat på i mitt huvud, alltså att detta skulle vara psykiskt på något sätt.
Jag har alltid sagt att det är ngt fel, somatiskt, och att det inte alls sitter i mitt huvud.
Jag gjorde utredningar för att bevisa bla kollades de upp om detta på ngt sätt kunde vara en ätstörning, men så va ju inte fallet.
Och för er som hela tiden sagt att jag hittar på, jag ljuger, jag är rädd för att gå upp i vikt m.m m.m m.m
Och att jag inte alls skulle ha ont utan det hittade jag oxå på för att jag ville ha smärtlindring, vad är det för jävla skit, ne ni det finns FEL och det sitter inte i mitt huvud!

Svårt att förklara med det finns ett slags hyllplan eller vad man ska säga där mat o dryck hamnar, och det utrymmet ska inte finnas där överhuvudtaget.
Det är oxå detta som orsakar mina smärtor.
Men dom kan inte operera mig innan jag gått upp i vikt och min kropp blivit tillräckligt stark.
Så nu blir det sond mat ett bra tag framöver sen operation och efter det hoppas vi denna mardröms historia äntligen är över...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Det måste verkligen kännas skönt att dom har hittat felet. Hoppas verkligen att allt kommer lösa sig framöver nu.

2012-04-13 @ 15:41:14
Postat av: Ellinor

Du ser,det finns en framtid för dej med!Och djäklar vad du fått kämpa för den,lång näsa till alla idioter/kram

2012-04-13 @ 15:57:50
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Milla

Vad härligt tjejen! Att det går framåt och att du blir bra! Allt tar bara lite tid. Sedan kan det bara bli bättre, och du kommer ut i arbetslivet igen!



Önskar dig och din famijl all lycka! Kram!

2012-04-13 @ 16:36:22
Postat av: Anonym

skönt att de hittat ett fel, för då finns det ju något att åtgärda och kan bli till det bättre! krya på dig och många styrkekramar! Lisbeth

2012-04-13 @ 17:56:52
Postat av: \majja

Fasen vad skönt Linda, att äntligen ha fått svart på vitt!

2012-04-15 @ 21:40:29
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: kati

ÅÅÅ vad underbart att läsa. Så härligt att dom hittat felet och att dom kanske förhoppninsgvis får dig att må bra igen. Du är värd ett bättre liv och håller alla tummar och tår för att det blir till det bättre nu! Du ser fantastisk ut nu jämför med när du åkte in. Tänk vad näring och hjälp kan göra. Underbart att DU och de dina har orkat att kämpa mot detta vansinne för att få hjälp och vård. En stor kram Linda och jag är glad för din skull <3 kram

2012-04-16 @ 10:27:18
Postat av: Camilla

Gott att dom har hittat vad felet är! Önskar dig all lycka till!

2012-05-16 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0