Hej alla trogna läsare.

Jag har kämpat som fasiken ska ni veta och antagligen därför jag inte skrivit ngt och ångesten jag haft inför julen ( är ingen älskare av denna högtid)
Jag har inte läst igenom kommentarerna men ska sätta mig o göra det..
Som ni vet har jag ju haft stor hjälp av min mor under läng tid på vardagarna framförallt men två veckor innan jul åkte hon på en välförtjänt semester till Thailand.
Men det blev lixom lite mkt där på en gång och sen julhandling m.m plus att jag skulle försöka få ordning på denna kropp och närings intaget men inget verkar vilja funka för det ena ger det andra.
Smärtlindringen gör att jag kräks mer om jag stoppar ngt i munnen så då vill man ju inte ta den..
Äter jag ngt får jag såna sjuka smärtor..
Så -JAAAAAA jag kan äta lite nu o få BEHÅLLA det hahah grattis till mig!!
Men som sagt jag får så jätte ont =(
Det ringer en kirurg idag i eftermiddag så får vi se om vi kan få ordning på smärtorna.. hoppas.. för jag vill ju äta nu när de går..
Så mkt tankar och funderingar men vette fan om man kan skriva det här utan att bli totalt bombad med negativ kritik o det fixar jag inte nu då jag fortfarande är trasig i både kropp o själ...
Jag finns iaf =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska absolut skriva precis vad du känner för det är din blogg. Är det någon som inte gillar det så är de ju inte tvingade att läsa.

Skönt att det är bättre! Hoppas de får bukt med smärtan med! kRam!

2012-12-27 @ 13:55:52
Postat av: Marie-Louise

Det är så skönt att höra att du får behålla delar av maten.. Jag säger bara CHILI CHEES.. ;))
Julhandlingen lyckades du med galant. Vi var ute i drygt 8 timmar ena dagen.. SUPER NICE hade vi. MEn trötta var vi efteråt.. ;) Sen blev det 2 dagar´s små shopping på det i när området.. ;)
Guld värd är du.. Så nu hoppas jag det blir ordning på smärtorna oxå så ska livt kunna levas och lekas igen.. ;)
Ha de toppen min vän.. Din älskade LILLEBROR

2012-12-28 @ 06:58:35
Postat av: \majja

Skönt att höra ett livstecken ifrån dig.. jag säger som Anonym här ovan; skriv om det du själv vill och strunta i de negativa kommentarerna. Har du nån bekant/vän som kanske kan läsa kommentarerna först, så slipper ju du göra det..?
Att kunna äta är ju toppen, hoppas de hittar källan till smärtan nu bara.
*kram*

2012-12-28 @ 09:31:32
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Puss på näsan!

2012-12-29 @ 21:55:56
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: shadaim12.wordpress.com/

Hoppas verkligenn att det löser sig för dig så att du slipper smärtan.
kram

2013-01-02 @ 23:57:08
URL: http://shadaim12.wordpress.com
Postat av: Maria Jallow

Tänkt mycket på dig och hur du mår sedan du opererade dig och det blev så tyst. Glad att du får i dig något men ja, jag hoppas verkligen det ger sig. Det är ju inte roligt att höra att du har så där ont fortfarande.
Massor med kramar från mig!

2013-01-03 @ 01:13:22
URL: http://www.startarom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0