Lundell strömmar ur högtalarna.....

Spelar högt, delar med mina grannar ;)
Ulf Lundell får mig att må bra, han får mig att LE!
Jag sjunger som fan, jag sjunger falskt och jävligt men vet ni jag bryr mig inte...
Jag drömmer, drömmar att återigen kunna/orka gå på honom, där när jag varit iväg alla gånger och lyssnat på han då har jag mått bra jag har varit i extas...
Han är Mannen med stort M så är det bara och så kommer det alltid vara.
Vissa av låtarna har en personlig betydelse för mig och vissa ligger mig varmt om hjärtat men jag ÄLSKAR honom det är bara så.
Haha kommer ihåg 2002 när jag va på han i parken i skövde, hög gravid... satt på en filt det va 2v kvar tills det planerade snittet med sonen, vikten va över 160kg haha
Maria och jag satt där och njöt, jag satt hela tiden och när det va slut så skulle jag komma upp och det va inte lätt haha hon tänkte gå och be om hjälp av personalen som jobbade, shit jag höll ju på att dö.
Alla hade gått vi va ensamma kvar men tillslut kom jag upp så vi kunde gå, men shit va vi skratta att jag inte kissa på mig där just då... Kommer aldrig glömma det...
Han är nice så är det bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0