Orden finns inte... inte orken heller...

Blodtryck och puls kollas ofta, det är lågt i vilande för att sen bara efter jag gått ngr steg öka rätt mkt, vilket innebar att kroppen fick jobba som bara fan för att orka ta mig ngr steg =( antagligen är jag i riktigt kass skick.
Sämre än jag trodde..
sockret va ju kasst när jag kom i fredags det låg på 2,8 och efter försök med drick choklad o godis verkar de va uppe på en 4, men jag har inte en aning om vad man ska ha?
Igår tog dom bort droppet, fick ha de i 24tim bara =( verkar inte som om de finns ngn direkt plan heller.
Spasmofen har dom tagit bort, nu får jag oxynorm 2gg om dagen och en tab som heter pappaveran lr ngt liknande, den får jag 3gg om dagen och det ämnet fanns tydligen i spasmofen oxå...
Så fort jag får möjlighet mailar jag er....
Nu gäller det bara att hålla ut, för gudarna ska veta hur mkt jag vill hem =(

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

KRAM KRAM vännen min,,

Vad håller de på med?

Du är ju INTE uppvätskad och närings fylld på LÅNGA vägar.. De tar ju otroligt lång tid att få det klart.

Tänker på dej mitt <3..

J hälsar.. KRAM KRAM KRAM min goa vän,

2012-02-19 @ 07:41:51
Postat av: Ellinor

Stanna så länge det går,håller tummarna/kram

2012-02-19 @ 09:22:06
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Liza

Hejsan!

Jag har följt dig det sista men inte vågat kommentera än.

Det känns väldigt bra att du kommit in och får lite hjälp. Dock tycker jag dom är lite väl snåla med näringsdroppet till dig. Blodsocker på 4 är inte så mycket det heller. Mellan 5 och 6 är normalt efter man ätit.

Jag hoppas verkligen du kan få hjälp att bryta denna onda näringscirkel du är inne i!

Även om du längtar hem är det nog bättre att vara kvar ett tag och verkligen få hjälp!

Lycka till med allt nu!

Postat av: Agnes

Hej Linda,

Vad bra att de håller koll på dig!

Hoppas att du kan passa på att vila. Ha inte för bråttom hem, nu är du och din hälsa det viktigaste.

Jag ska försöka sätta in ett bidrag i veckan som kommer.

Har du möjlighet att maila pc-modellnamnet till mig eller skriva ut det på bloggen?



Just nu skiner solen i Göteborg och jag hoppas att du också snart får njuta av vackra dagar då du får må bra .

Var rädd om dig och var inte rädd att ta emot hjälp.

Kramar,

Agnes

2012-02-19 @ 12:41:46
Postat av: Milla

kramar om

2012-02-19 @ 12:48:19
Postat av: jolina

tabletten du fått är pappaverin och de är samma som i spasmofen de är kramplösande Spasmofen verkar kramplösande på glatt muskulatur (muskulatur som inte kan styras av viljan) och pappaverin verkar på samma sätt utan att innehålla morfin eller kodein men utan den smärtstillande effekten

de är säkert därför de tror du ska klara dig med den andra tabletten :(

2012-02-20 @ 15:32:01
URL: http://metrobloggen.se/jagad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0