Har haft en sämre dag...

Denna dag kan ju verkligen kvitta på många plan, känt mig riktigt dålig.
Hungrig och magen har värkt, öm på min vänstra sida av magen och sjukligt trött.
Har fått i mig några isglassar och några smörgåsrån, försökte med lite potatismos men det gick väl inte jätte bra men har lyckats att inte kräkas iaf, men då i stället haft väldigt ont.
Jag är så less på att ha ont, less på att alltid vara hungrig, less på att va så trött och snurrig....
Fan fan fan så trött på allt detta nu, jag vill inte att det ska ske mirakel men snälla någon ge mig den hjälp jag behöver för att iaf få ett rätt så värdigt liv, ett mer aktivt liv med mina barn, med min familj.
Detta är bara så fel, inte en enda människa borde vara tvingade att ha det så här, inte när vi lever i sverige där vi ska ha så bra vård...
Nej ni nu är det faktiskt dags för sjukvården att ta sitt ansvar för detta går inte.....



Kommentarer
Postat av: Milla

Hejsan! Jag kom in på din fina blogg och har läst lite.



Var du verkligen tvungen att göra operationen från början? Det var ingen som tvingade dig?

Behöver du aldrig arbeta mer nu? Vad jobbade du med innan? Kommer du ut i friska luften ibland?



Ursäkta mina något närgångna frågor, men jag har alltid undrat varför man utsätter sig själv för sådana här saker. (Hoppas du inte tar illa upp för det är absolut inte meningen tjejen).



Hoppas att det ordnar sig för dig! Så det blir bättre! Jag kan bara lyckönska!



Styrkekram

2012-01-18 @ 13:01:13
URL: http://chupaflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0