Igentligen...

Om man tänker efter så igentligen är det ju inte någon skillnad på mig nu och för ngr år sedan.
Smärtan i mage/tarm är sju resor värre iof men detta med att kunna äta det har ju varit så hur länge som helst igentligen.
Vet inte varför jag den sista tiden blivit gnälligare? med tanke på att det är som det varit hur länge som helst.
Är det för att jag känner mig så förbannat bitter mot vården, eller har det med att man igentligen inte orkar ha det så här längre?
Missfärgningarna på händerna har jag haft tidigare, fast jag vet ju inte vad det är?
Så summan av kardemumman är igentligen att allt är som det varit.
Så 2011 vad hände det året?
Smärtan har varit vidrig och är det än.
Jag har gått från en vikt på 78kg till 52kg.
jag har varken kräkts mer eller mindre under det gångna året, så det är oförändrat.
Det possitiva om 2011 är då att jag fick träffa smärtläkaren i falköping, han va helt underbar och han lyssnade på mig, trodde på mig, något som i mitt fall är väldigt ovant vad det gäller vården.
Vet att ni tycker jag borde åka till ett annat sjukhus än KSS men just nu kan jag inte det =(
Det har tyvärr hänt en del saker jag måste ta tag i då det rör barnen, men de är personligt och inget jag kan dela med er här på bloggen.
Men det som hänt har knäckt mig ännu mer =(
Måste hoppas på att det ordnar upp sig iaf..
Nu väntar jag på samtal från läkaren, håll tummarna......

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hej Linda och god fortsättning... Har nu gjort ett blogginlägg om dig läs gärna och hör av dig om du vill att något ska ändras i texten...Kramar om ett bättre år! Lisbeth

2012-01-03 @ 08:17:49
URL: http://minresamot.blogspot.com/
Postat av: ragnhild

Lycka, lycka til i fortsätningen. Vi är många som bryr oss om dig!

2012-01-03 @ 14:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0