Kan ju inte annat än hoppas....


Morgon dosen, tar en stund sen är jag människa igen...


Jag hoppas ju på mkt och jag hoppas ofta, men snart kommer ju verkligheten i kapp mig och det blir som ett slag i magen, men nu hoppas jag igen...
Jag hoppas ju på media och jag har faktiskt skrivit till våran lokaltidning ochså.
Mamma ringde upp mig igår och läste upp vad hon skrivit i brevet till kirurg på kss och det är nu postat så han får det i början av veckan.
Nu har hon skrivit till den kirurg som inte varit med under mina operationer, han som jag valt bort pga hur elak han va mot mig 2004.
Det va han som sa att det va ingen ide att operera mig eftersom jag hade socialfobi och då va jag som en fet lastbilschafför som satt på mitt feta arsle hela dagarna och åt, (hans ord)
Och efter det så hade jag inget förtroende för den kirurgen mer.
Och detta va verkligen 2004 och vem vet han kanske har ändrat attityd nu?
Jag vet ju att han ska vara en av dom som har stor kunskap just om gbp operationer...
Vi får väl se kanske min mammas brev gör skillnad?
Jag vet att jag kommer bli inlagd igen och det är tufft, dels att va borta från familjen men oxå pga hur bemötandet på sjukhuset har varit.....

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag hoppas för er skull att något snart händer till det bättre...Många kramar, Lisbeth

2012-01-15 @ 10:57:38
URL: http://minresamot.blogspot.com/
Postat av: M

chockad

HUR kan en läkare som arbetar med GBP uttrycka sig på det viset om överviktiga människor!?



Fullkomligt chockad!

2012-01-16 @ 09:10:33
URL: http://1och0.blogspot.com
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Vänta nu... jag satte typ kaffet i halsen!

Vad fan sa han? Ursäkta mig... men varför arbetar han ens med överviktiga? Det är ju MÅNGA som vägt mycket mer än dig för det första. För det andra spelar det ingen roll om du nu skulle ha social fobi eller inte. Lastbilschaufförer måste inte vara feta...



Snacka om snedvriden verklighetsuppfattning!

Jag förstår absolut att du valde bort honom, och hoppas innerligt att han fått gå från detta arbete!

2012-01-17 @ 14:59:34
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: jolina

jag måste bara fråga va är de för sprutor du tar själv? har med gjort en gbp den 19 jan i år

går så där är så illa månende men hoppas på att de blir bättre

kämpa på

kramar

2012-02-14 @ 17:10:43
URL: http://metrobloggen.se/jagad
Postat av: Linda

Jolina

Det är en smärtlindring jag fått i sprutform.

Jag har väldigt svårt att svälja tabletter och denna fanns antingen i injekt eller supp, supp klarar jag inte heller av =(

Ska till smärtläkaren i morgon och hoppas på att byta smärt medicin till ngt som tar annat än bara mage... kram kram

2012-02-15 @ 09:51:08
URL: http://trasdockanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0