Så blev det lördag...

Gårdagen va som alla andra dagar igentligen, jag tog tag i klippning av hunden iaf så det vart gjort.
Mycket tankar och funderingar som far omkring i mitt huvud just nu, ibland kan det vara riktigt tufft.
jag vet ju inte vad framtiden har att erbjuda mig så jag känner att jag kan heller inte planera något framåt för jag vet ju inte om jag kommer bli sämre eller om jag kommer få hjälp till slut, det sist nämnda har jag lite svårt att tro på men det är ju en annan femma...
Media har inte ringt mer, om det nu va dom som ringde, kanske dom ögnat igenom min blogg och inte tycker att detta är ngt att gå ut med? Min historia kanske inte är så intressant ändå?
Det enda jag vet med säkerhet är att jag vill få hjälp, jag vill inte ha det så här =(
Kan inte annat än skaka på huvudet åt mitt liv min verklighet...
Tårarna fyller ögonen...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0