Varför hör man inget????

Varför hör man bara om allt bra?
om alla lyckade operationer?
Vi då?
varför hålls vi med komplikationer i skym undan?
Är det verkligen rätt?
Blev så chockad denna gången jag va på sjukhuset.
På akuten berättar sjuksköterskan som skrev in mig att hon får in flera fall i veckan av gbp patienter med mag komplikationer.
Röntgen sköterskan berättar samma att mellan 7-10 gbp patienter i veckan med komplikationer!!
Hon va så emot dessa operationer, hon hade tidigare jobbat på danderyds sjukhus och där kom det in desto mer patienter med komplikationer, hon ansåg att det va så sjukt att dom i stället för att gå till botten med dom som mår som jag så har dom nu i stället bestämt sig för att öka dessa operationer!
Det är så skrämmande.
Och på kava pratade jag med en sköterska som bara jobbat där i 2v och under hennes tid där på kava så hade det med mig kommit dit 5 gbp patienter som mådde mkt dåligt och efter en dag kom ju min Lisa dit oxå så då vart det 6 patienter.
Så man kan ju undra igentligen hur många det finns där ute.....
Jag har ju fått kontakt med en del men inser nu hur otroligt liten del det är av alla som finns =(
Det gör ont i hela mig av att veta att så många lever i ett helvete när allt dom ville va att få ett drägligt liv.
Önskar så man kunde göra ngt för alla där ute då jag vet hur enormt viktigt det är med stöd och förståelse, och gudarna ska veta att jag förstår.......

Kommentarer
Postat av: Linda Evensson

Jag är ytterligare en med komplikationer och har ifrågasatt varför dom inte bromsar op och tar hand om dom som är opade redan??

Ingen vill ta tag i en utredning av alla problem som kommer efter op utan fortsätter som om inget sånt sker!?

Ligger på sjukhuset med näringsdropp och kom hit när vågen stod på 41,6 kg,normalt?? NEJ!

2012-08-02 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0