Just det...

Jag förde ju matdagbok typ i 3dagar...
Skrev ner det jag drack och det jag åt samt vad jag kräktes av.
Men tydligen va det så att jag fick i mig rätt många smörgåsrån att kalorierna blev rätt många så nu har dom sänkt näringsdroppet till 1000 kalorier igen från 1700.
Fick oxå höra då av en personal att jag åt väldigt mkt kalorier och det var ju inte så bra för jag "matade" bara hjärnan då...
Och att jag skulle försöka äta/dricka ngt annat.
Men återigen det finns en poäng med att jag är här, jag KAN INTE äta mat eller dricka grädde som hon tyckte...
Så jag tänker fortsätta med mina smörgåsrån och mata min hjärna jag bryr mig inte...
Då får jag känna mig lite normal, och jag får tugga på ngt iaf

Kommentarer
Postat av: getbins

Får du inte proväta nu då när du ändå är där uppe.Så får dom ju se hur det blir.Kanske dom tänker från ett annat håll då.

2012-03-11 @ 08:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0