Stor Möte

Nu verkar det som om vi ska ha ett stor möte på tisdag med kirurg, sjuksköterska, dietist, narkosläkare (smärtläkare).
Sen jag och min mamma, och det känns ju ärligt som om det är dom mot oss =(
Men man ska inte måla fan på väggen men efter allt som hänt med våran kontakt med vården är det ju inte så konstigt heller =/
Fick i fredags höra av en i personalen att dom ska strypa all smärtlindring!!! prata om panik...
Det handlar ju inte om medicinen i sig utan att jag vill vara smärtlindrad så det hade ju varit helt okej att ta bort spasmofenen det gör inget så länge dom sätter in ngt annat som fungerar, men att ta bort allt kommer ju göra mitt liv till ett värre helvete än det redan är!
Sen ska det ju avgöras om vad som kommer hända framåt, ska jag få peg, tänker dom skicka hem mig då alla prover ser bra ut och att jag faktiskt ökat i vikt?
Så mkt frågor och orosmoment ska ni veta... hua.
har ju ökat över 4 kg nu =))))
Men jag är fortfarande så trött =( jag trodde ju nu när jag fått näringsdropp så länge att jag skulle känna mig piggare och ha betydligt mer energi.... men de kanske tar så mkt längre tid än jag trodde?

Jag har ju min vanliga smärta i mage/tarm men jag har fått ngt nytt som inte spasmofenen tar =( det känns så otroligt obra.
Det är centrerat och jag tror det är magsäcken det krampar sen släpper det och så håller det på, som när du knyter din näve och sen släpper, knyter släpper... fan hatar när nya saker dyker upp, ska det inte vara bra nu?
Räcker de inte med allt som redan är?
Blir så ledsen....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att det händer grejor nu! Men du e de på ett ställe i magen du får ont eller? Precis där magsäcken är? Vill bara hjälpa dig nu men finns det inte en möjlighet att du har magsår? Jag har bara magkatarr men hade så ont att jag fick morfin. Det kan vara så att du har ett magsår i den stora magsäcken oxå. Min läkare tror att jag har problem med stora magsäcken men med 2 omeprazol om dan så känner jag inte av det. Har dom gjort en gastroskopi på dig? Och ett ultraljud på gallan? Tryck på o be om detta i så fall! Gastroskopi e ju en enkel undersökning när man får lugnande. Då kommer man inte ihåg nåt. Lycka till!

2012-03-11 @ 09:07:12
Postat av: Ellinor

Förstår att du är orolig inför mötet men vi måste hålla hoppet uppe,dej KAN ju faktiskt gå bra.....Det enda som betyder någonting nu är att du blir frisk!Det tar lång tid att bli pigg även om det tillförs energi via dropp,din kropp är ju väldigt sliten,dessutom tar smärtorna massor av energi.Håll huvudet högt,strunta att det finns några få surkartor(finns på alla jobb)och håll ut......kramkram

2012-03-11 @ 09:30:40
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0