3 dagar kvar.

haft besök på dagen av M-L skönt att få prata bort en stund, att ha någon att ventilera med.
Sen hjälpte hon mig med datorn, tusen tack för det!
skönt att oxå tänka på annat än bara operationen.

sov så otroligt dåligt i natt, ångest med hjärtklappning/rusningar...
förhoppningsvis slocknar jag i kväll o får sova lite okej iaf...

ni ska veta att man har så otroligt mycket tankar just nu, hjärnan går på högvarv om allt och inget.
Men en återkommande fråga just nu är: Vart finns alla dom som säger sig vara mina vänner? vart finns de stödet nu när jag verkligen behöver det?


Kommentarer
Postat av: Pia

Vill bara önska dig ett varmt lycka till. Har följt din blogg ett tag nu och oj vad jag hoppas att du får ett slut nu på allt detta lidande. Nu ser jag framemot att läsa om hur du börjar må bättre och hur du sakterligen ska få livet tillbaka. Håll oss uppdaterade så snart du orkar... /Pia

2012-11-02 @ 20:23:16
Postat av: Marie-Louise

Det var så lite så vännen.. Vänner är till för att hjälpa varandra.. KRAM KRAM

2012-11-04 @ 07:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0