oroligt

nu känner jag hur sjukligt nervös och orolig jag är.
även fast jag försöker så irriterar jag mig på allt och då menar jag bokstavligen ALLT!
och jag blir tokig på mig själv, kanske kan de ha med den otroligt dåliga sömn jag hade i natt o sen har ju herr blund lyst med sin frånvaro rätt rejält denna vecka.
hoppas jag får sova lite mer i natt fast jag lär väl tyvärr inte va mindre nervös i morgon.
sen får jag ju inte veta förens efter 18 på söndag vilken tid jag ska va på sjukhuset på måndag o vilken operations tid jag kommer få.
önskar man fick veta lite tidigare :-\

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jobbigt jobbigt jobbigt,håller tummarna för lite sömn och skickar massor av positiv energi...och några kramar

2012-11-02 @ 21:27:38
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Marie-Louise

Det är så otroligt jobbigt att INTE veta tid. men det är ju för att de ska kunna se hur det ser ut med eventuella akut operationer som inkommit under helgen och dagen innan. Men jag förstår dej innerligt. Hoppas verkligen att du kommer få sova något mer inatt. Vi kommer en stund och underhåller dej på en fika i paussen i tapetserandet.. KRAM <3

2012-11-04 @ 07:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0