5 Dagar kvar...

Det är riktigt tufft psykiskt just nu ska ni veta o jag gör precis allt för att inte tänka på måndagen men det är inte lätt =(
Det slår mig hela tiden att dom om 5 dagar ska öppna upp mig, skära upp magen igen...
Jag ska återigen få ryggbedövning och den är jätte bra efteråt absolut, men den gör så ont när dom sätter den.
Jag hatar den ångest och panik jag får när jag rullas ner på operation....
Ååå det va ju inte så här det skulle vara, och det va inte alls så här jag trodde det kunde bli =(
Jag gråter ofta i min ensamhet, svårt att få tårarna att hålla sig borta.....

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Älskade sötnos,förstår att det är vidrigt men jag tror verkligen att det blir bra nu.Om dom inte trodde att dom skulle fixa detta så skulle dom inte göra det här,eller hur?Tänker mycket på dig och försöker att skicka dig positiv energi...

2012-10-31 @ 21:01:42
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0