åkte in till sjukhuset

okej jag gjorde som många tyckte men som jag verkligen inte ville (som vanligt då ja helst stannar hemma)
de börja igår med att jag ringde kirurgmott och prata med dom då så bestämdes iaf att en kirurg skulle ringa upp mig för annars sa hon att jag fick gå till akuten, jippi....
det ringde givetvis aldrig ngn kirurg...
så när klockan va kanske halv fem så satt jag o min stora dotter som jag varit med under dagen på akuten.
denna gång blev ja jätte bra bemött av alla!!
prover togs o sen kom kirurgen.
han såg svullnaden men jag va ju som vi vet ett lite komplicerat fall med alla mina opetationer i magen.
men summan va att dom kunde lägga in mig för observation över natt för att se vad som händer men alla prover va oki så de va ingen fara utan man kunde se ut så här efter fler buk op??!! skumt men nu e jag hemma med min gravid mage o de onda som kommit med det trotts att jag nu äter oxycontin....
men men komplikationer är tydligen min lott i livet :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0