att bryta ihop eller hur va det nu??

jag biter ihop varje sekund biter jag ihop fast jag hela tiden vill bryta ihop.
men efter alla år som gått har de ju inte hjälpt så de gör de inte nu heller.
men jag har ändå mina "moments" då jag är helt ensam och kan låta tårarna bara rinna och jag får tillåta mig att tycka de e orättvist o värdelöst.
och att jag förlorat 6år som jag aldrig får igen.
6år av mina barns liv :'( det gör så jävla ont ska ni veta.
och gudarna ska veta att jag hoppas de är över efter denna operation att efter den är det återhämtning och sen kämpa att komma tillbaka.
snälla låt detta 6åriga helvete vara över.
jag orkar inte fler bakslag på riktigt.
jag har blivit opad tidigare o dom har lovat att då ska de bli bra o de har blivit sämre nu lovar dom inget men jag hoppas så o familjen hoppas så.
ingen av oss orkar bryta ihop mer..
visst måste de va slut efter denna operation??
eller hur mkt olycka kan en människa ha?

Kommentarer
Postat av: Camihlle

Finns inte riktigt ord att säga, men har läst dina uppdateringar och hoppas så innerligt att operationen du ska göra går bra. Tänker på dig!
Kram

2012-10-30 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0