en vecka kvar nu... 7dagar :-\

vet ni.... jag hatar droppet,droppet som håller mig vid liv...
hatar att gå med pumpen, hatar slangen in i min mage...
jag känner lukten från knappen konstant även om andra inte gör det, men jag gör det och jag känner mig vidrig på alla sätt, äcklig.
jag drar omkring på en droppställing så ofta jag känner att de är okej men inte ofta nog.
jag ska ha i mig tre men hur jag än kämpar blir det knappt en...
förtränger nog att jag ska koppla i mig i pumpen för den får mig att känna mig äckligare än vanligt o då är det bättre att "glömma".
tänk om operationen kan få mig att slippa hålet i magen... slippa vällingen.
fast tänk om inte... tänk om jag får påse på magen eller tänk om dom inte kan laga mig..
många tankar inför operationen som ingen kan ta bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0