inskrivning

idag va jag på sjukhuset för att skrivas in för min kommande operation.
jag prata med sköterska, kirurg och narkos och om jag ska va riktigt ärlig så kändes det så onödigt på ngt vis.
sköterskan tog det som regelboken säger att dom ska ta upp fast igentligen vet dom allt då jag nyss låg inne sen känner dom till mig allt för väl.
och kirurgen som inte är min ansvars kirurg eller vad vi ska säga hade inget nytt att tillföra mer än de jag redan visste.
sen ner till narkos där jag fick veta att blodstatus va lite lågt jag hade 93 och man skulle ha 120-130 men de va okej ändå för att genomföra operationen.
jag sa att jag behövde lugnande måndag morgon och de skulle ordnas....
vi har gjort detta så många gånger känns det som och de kändes så onödigt att göra allt detta men jag förstår ju att dom måste följa vissa saker ur regelboken.
jag har haft mkt tankar kring op idag och det är skit tufft :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0