ryggsäcken



så här ser de ut inuti ryggsäcken som jag är kopplad till....



när den är stängd ser den ju ut som vilken ryggsäck som helst men de hjälper inte för jag hatar det.
hatar att vara kopplad till ngt och de hänger en slang från magen.
ni kanske inte tycker de e ngt men jag mår dåligt av det o jag tycker fortfarande de är äckligt att ha ett hål i magen och en knapp.... va fan de är ju inte så här de skulle vara :-(
jag får låta vällingen gå in på tre timmar för att jag inte ska må så dåligt.... så nu har jag tre timmar framför mig..... djup suck



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är inte så ofta som livet blir som man tänkt sig.
Det gäller bara att inte hamna i en negativt tänkande spiral och bara tycka synd om sig själv.
Jag skulle vilja tipsa dig om att införskaffa en bok om positivt tänkande.
För jag känner att vad som än händer och vad som än sker i ditt liv, så har du hamnat i en negativ spiral och hur du än gör och tänker kan du bra se det negativa med hur ditt liv blev och ser ut.
Nu kan ju självklart inte positivt tänkande ta bort smärtan och allt du gått och går igenom.
Men kanske kan det få dig att kunna se lite annorlunda på din livssituation, för nu får jag känslan av att du enbart tycker synd om dig själv och att du enbart tycker livet är orättvist för att det inte var så här du tänkt att det skulle bli.
Vad du än gör, ge aldrig upp hoppet, mirakel sker när man minst anar det, de är kanske inte alltid så livsomvändande som man önskar, men även små mirakel sker, små mirakel som kan få en att orka vidare en stund till.
Styrkekramar

2012-11-01 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0