tankar

kan inte sluta o tänka....
åkte in för jag hade ondare än vanligt och att de kändes som syra när jag svalde, jag kunde aldrig tro att allt som hänt skulle hända.
tänk om dom inte hade gjort gastroskopin... då hade fortfarande ingen trott på mina smärtor och dom hade fortfarande velat ha mig på avgiftning.
Nu helt plötsligt är läget annorlunda och man säger att man förstår att jag har riktigt ont och att avgiftning inte längre är aktuellt.
vilket är skönt men tänk om dom lyssnat så mycket tidigare då hade man inte behövt kämpa ihjäl sig.
och det värsta är nog att dom började få mig att tro jag va riktigt sjuk psykiskt :'( för det va ju det dom sa hela tiden att det va psykiskt...
usch vad bitter och ledsen jag är

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Älskade goa vännen,jag förstår hur du känner men låt inte bitterheten förgifta dig utan låt framtidens ljus lysa åt dig.Nu finns det iaf möjlighet att få ett bättre liv,för dig,dina barn och din man och mor.Du vet att jag tänker på dig.Kram Ellinor

2012-10-14 @ 20:03:47
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Erica

Men du Linda, OM dom nu hittar problemet, jag FÖRSTÅR bitterheten, men den äter sej inifrån! Du blir sämre av den, gå en kurs i medveten närvaro, snälla, har haft liknande problematik, men av annan art. Är själv GBP-op. -10 och en lyckad sådan. så du kan välja att ta bort detta men jag vill försöka lindra i din situation. Ingte för att du skall acceptera att du blivit felbehandlad för det HAR du men du måste försöka acceptera dagen som den är för att du skall kunna leva lite. Skickar en bättringskram här!

2012-10-14 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0