Två veckor kvar i morgon

Så i morgon e de två veckor kvar till operationen...
Det är riktigt tufft psykiskt och jag önskar jag kunde förklara men de går inte.
Jag är med barnen massor o försöker hitta på saker hemma men även utanför hemmet... så mkt utflykter o äventyr som min kropp klarar.
Men tackvare rätt smärtlindring (äntligen!!!!!) så funkar det rätt okej iaf.
Barnen hade lov förra veckan men i morgon e det skola igen så då när då när dom är där får jag ladda batterierna lite.. sen kan man pyssla o så på kvällarna efter läxor är gjorda.
Ne ni nu är det välling time....
Återkommer....

Kommentarer
Postat av: Maria Jallow

Bra att du orkar vara med barnen! Om du vill så kan jag skicka dig Reiki någon kväll så du får lite mer energi eller lite lugn i din själ till operationen. Jag tror och hoppas faktiskt att det kommer ordna sig! Kram!

2012-10-22 @ 23:12:08
URL: http://startarom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0