Hur gör jag?

Jag är så fast i mitt tänkande att det är sjuk svårt att bryta mönstret, jag har inte haft ett liv på så många år och nu har jag bestämt mig att det får vara nog, jag har förlorat 6år men tänker ta mej fan inte förlora 6år till, nej nu får det vara bra på riktigt.
Det jobbiga är när jag inte kan lösa allt själv utan behöver hjälpen från sjukvården... då går det ju inte så fort tyvärr.
Men i morgon träffar jag en sköterska och senare i veckan en annan... och även kirurg i mars så detta ska ju lösa sig.
För vet ni på något underligt vis ska jag få tillbaka mig, få tillbaka lusten av att leva... det händer inte idag och inte i morgon.... men så småningom....

Kommentarer
Postat av: C

Härligt att läsa att du kämpar på! Man vet aldrig, rätt som det är så kan allt ända sig till det positiva! Håll ut! Vi är många som står bakom dig! Överväg oss och försök att inte tänka på de negativa människorna som inte vill dig väl.

Ta ett steg i taget! Sköt om dig och din familj!

Kramar!

2013-02-25 @ 13:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0