skrutt

Vad ska man skriva?
Dagarna flyter förbi och varje dag då jag vaknar önskar jag att allt ska vara normalt och att dessa år faktiskt varit en mardröm men sån tur har jag aldrig.
Jag har försökt vara "normal" den sista tiden men det tar sån kraft från en så ni kan inte ana...
Blodtrycksfallen är enorma och kroppen känns så sjuk.
Har inte fått b12 på jätte länge nu för vct har inte fått raka direktiv från kirurgen och då vill dom avvakta =( Jag behöver det ju!
Alla vet ju att vi behöver det som tillskott o jag har alltid behövt massa extra b12 o nu får jag inget.
Hade behövt järn oxå men samma där vct har inte fått klar tecken från kirurg..
Fick ju veta att "min" kirurg är tjänst ledig till sommaren eller om det va efter sommaren så nu vet jag inte vem av dom som har ansvaret?
Skulle få en tid till den andra opererande kirurgen, den skulle skickas ut för 2v sen men ingen tid har kommit så det blir att ringa i morgon igen.
Vill bli av med knappen oxå den är bara till besvär på riktigt.
Jag använder den inte och vet inte när jag använde den sist.
Jag kräks ju inte lika mycket längre men jag kräks dock fortfarande =(
Jag försöker mig på mat en gång om dagen iaf, igår klarade jag av att äta en korv med bröd =)
Men jag lever väl mest på knäckebröd o kaffe, har svårt med vätska förut funkade ju dricka men nu är det svårt att få i sig oxå.
Dessvärre äter jag fruktansvärt dåligt, jag vet inte hur jag ska få ordning på det heller, vill inte ha ont så jag drar mig för att äta.
Allt är snurrigt.
Har nu fått en sköterska som ska hjälpa mig få ordning på mediciner o mat, kan ju bara hoppas att han har bra tips o råd, men det märker vi, han kommer i morgon. Jag har en medicin som får mig svullen och vätska samlas i kroppen ser ut som en blobb mest hela tiden, och idag lyfte jag upp "hänget" som blivit av viktnedgången och så vill jag se ut, inte så här! Kanske om jag gör hudplastik så blir det bättre, ska be att få en bedömnings tid till det pga av att hänget gör att jag får ont och har en knasig hållning när jag går. Vill börja träna men vill göra det hemma till att börja med, sen skulle jag verkligen vilja ha en promenad kompis, så mkt lättare att ta sig ut om man har någon med sig. Men hur lätt är det att hitta någon sådan person som har möjlighet att hänga på varje dag? Vill lära känna nya människor men det är heller inte lätt, gahh... Har tagit bort kommentar funktionen oxå, orkar inte med allt negativt som skrivs till mig..
Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0