6år

6år sedan livet togs ifrån mig, 6år har nu gått av dagliga smärtor och kräkningar. 6år av en sakta pågående svält som inte varit själv vald. 6år av kränkningar och total ignorans från läkare. 6år av ångest, tårar och viljan att avsluta sitt liv. Först efter jag kämpat mig ut i media och tillslut endast vägde 44kg till mina 170cm så skrev dom in mig med närings dropp.. Jag har bestämt mig att jag ska hämnas dom satans idioterna, jag ska få en frisk kropp och under tiden ska jag anmäla dom jävlarna... Men jag har förlorat 6år av mitt liv, av mina barns liv. Mina barn, mina nära har stått bredvid och sett mig tyna bort, sett kramperna och tårarna.. Men jag fick rätt till slut det fanns massor av fel i min kropp orsakade av sjukvårdens ignorans, så fuck them... nu är det min tid att få leva... Bakslag kommer att komma, smärtorna kvarstår men efter sista operationen har jag börjat kunna äta men det är lång väg kvar.. ångest har man ju ändå men kanske den inte behöver vara lika överjävlig.. Jag har inget att fira, andra firar årsdagen av deras op men jag vill bara gråta för fy fan vad mkt elände det gett mig o alla i min närhet... Snälla gör så att detta blir mitt år, att det blir fler steg framåt än bakåt.. Jag ska fortsätta kämpa men jag är trött och kroppen har fått tagit så sjukt mkt stryk av allt som hänt. Men nu är det myrsteg som gäller för då blir inte så stora kliv tillbaka. Jag vill tacka ALLA trogna läsare, för eran hjälp för erat stöd... Jag kommer ALDRIG glömma er och jag kommer försöka kämpa mer med bloggen... Förhoppningsvis lite mer gladare inlägg i mellan åt ;) Ha en helt underbar fredag där ute... Massa kramar från trasdockan, 6år som gbp opererad

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Goaste,finaste/kram

2013-01-18 @ 21:26:07
URL: http://elligrta.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0