när jag läser min blogg

Nu sitter jag vid datorn för första gången på länge.
Läste lite i bloggen för att veta vad jag ska skriva nu för att ni ska hänga med, jag ser då att jag har miljoner stavfel och ord som saknas eller är halva, jag har då skrivit från mobilen och mina "tjockis" fingrar gör att det blir fel bokstav och så, det är iaf min ursäkt men hoppas ni kunnat läsa ändå?
Vet att jag ofta har stavfel och halva ord, även om jag sitter vid datorn men det kallas oxå lite lathet ;) för jag orkar aldrig läsa igenom och rätta efter ett inlägg utan det får bära eller brista.
Men då vet ni ser de riktigt illa ut ja då har jag skickat från mobilen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0