äckligt!!!

har varit i valet o kvalet om jag skulle lägga ut dessa bilder då jag tycker de är så vidrigt!!!
sitter med mobilen så jag skriver mer från datorn i helgen...
detta är vad jag tömde den gammla magsäcken på idag, en av gångerna.



har inte en aning om vad de är men svart va de :-(
efter dessa två va de ngt som stoppa hålet och till slut fick ja ut detta.. vet inte vad de är o min kamera på mobilen är värdelös :-(


något jävligt fel är det.. o jag har meddelat kirurg men ja ska tydligen bara fortsätta tömma... har tid i april till kirurg :-\

Kommentarer
Postat av: shadaim12.wordpress.com/


Men är det inte galla typ?
Minns när sonen opererade in tarmarna i magen( föddes med dem utanför) då fick han en sond ner i magen där det kom ur sån gegga som du har..
Styrkekram och kryakram

2013-03-15 @ 20:09:40
URL: http://shadaim12.wordpress.com
Postat av: Mariadottir

Men vännen.. Detta kan ju verkligen inte vara bra?! Men släpper smärtorna något när du får tömma?
Varma kramar

2013-03-15 @ 20:43:09
URL: http://mariadottir.wordpress.com
Postat av: EllinorO

Hej!
Jag har jobbat rätt mycket med knappar och sond.
Eftersom vi är gbp are du och jag så har vi inte gallproduktion som "alla " andra.
Men min fråg är?
Dricker du kaffe?
För då kan de se ut så där när man tappar. Och det är klart de kan backa i peggar.

Blod kan också bli svart i magsäcken. Men det där ser inte riktigt ut som blod mer som maginnehåll. Det beror lite på vad du har ätit.
Det där undre ser ut som vanlig sondnäring som kommit in i magen.
Hoppas mina svar hjälper dig.

2013-03-15 @ 22:15:07
URL: http://itekoppen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0