kort mars 2012 och mars 2013

detta är för ett år sedan....




och detta är nu...




Kommentarer
Postat av: Erica

Jösses vilken skillnad, fin du är!

Jag förstår att du har det tufft och hoppas du finner en väg att må bättre, förut kämpade din kropp för att överleva fysiskt, nu har du en chans att börja leva psykiskt också.

Känn det du känner, var inte rädd för det, och försök lita på att de flesta vill dej väl, det tjänar man på i längden.
Lycka till

2013-03-06 @ 09:38:03
Postat av: C

Underbart hår på sista bilden, gillar färgen skarpt!

2013-03-06 @ 12:53:24
Postat av: Anna

WOW! Även om du fortfarande mår dåligt så ser du mycket mer välmående ut idag än för ett år sedan. Jag är inne och läser här nästan varje dag och jag har en sådan förväntan att du ska ha skrivit något i stil med att du äntligen kunnat äta utan att må dåligt. Jag önskar det så för din skull.
Är själv opererad och fick en massa problem efter, har opererat mig totalt fyra ggr efter. Det var en lång väg tillbaka men jag mår ganska bra idag. Jag önskar verkligen att det ska bli bättre för dig även om det går långsamt.
Hälsningar Anna.

2013-03-06 @ 18:28:31
Postat av: shadaim12.wordpress.com/

Du ser ut att må mycket bättre idag än för ett år sedan =)

2013-03-06 @ 20:41:05
URL: http://shadaim12.wordpress.com
Postat av: Ellinor

Även om du mår skit innuti så är utansidan väldigt vacker.Jättekramen från mig/Ellinor

2013-03-08 @ 11:33:01
Postat av: Ellinor

Fina skruttan

2013-03-11 @ 16:26:12
Postat av: Mille

Hej Linda!

Vilken skillnad på människa =D
Visst du mår inte bra psykiskt men du är en jättefin människa. Du ser mycket lyckligare ut nu än vad du gjorde för ett år sedan. Hoppas du inte missförstår mig när jag skriver "lyckligare" men det är så jag uppfattar ditt ansikte.

Keep going!!

Kram på dig!

2013-04-15 @ 16:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0