äntligen

Ringde kirurg i morse, kände att jag höll på att ge upp.
Smärtan i magen efter varje gång jag äter fast föda höll på att knäcka mig som människa.
Sköterskan sa att överläkaren va uppbokad en massa och hon sa månad efter månad o jag börja få panik.. plötsligt hojta hon till att han fått ett återbud den 22april o fråga om ja kunde komma... och absolut kan jag det!!
Det ända man kan hoppas på nu är hjälp!!
jag vill inte opereras igen men om en op hjälper mig att slippa smärtan o kanske slippa kräkas stup i ett gör jag den...
Så nu återstår det bara att vänta på den 22dra....
Och hoppas på detta..

Så när den dagen kommer håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0