beklagan

Japp lets go neggo linda....

Fitt liv rent utsagt... jag har min underbara familj men jag kan inte njuta *gråter*
Jag kan inte härja o leka med barnen o inte ta vara på tiden med my nu då hon e liten allt e verkligen åt helvete med mig =(
Felicia är ju 10år o hon har börjat oroa sig o det är ju ngt jag absolut inte vill!!
Har ALDRIG sagt till mina barn att jag mår dåligt psykiskt o det e ngt jag inte tänker säga och om ja fortfarande mår dåligt när dom är äldre får man väl ta den diskutionen då men just nu e dom för små..
Men mina fysiska symtom går inte o dölja..
Vi tar som idag... Jag har kräkts tror det är 5gg om inte mer... så fort ja stoppat ngt i munnen har bråcket gjort satans så ont plus att ja då kräks... fy fan jag e helt matt i kroppen, och nu på kvällen va jag så hungrig att ja försökte med varma koppen men även den fick inte stanna o smärtan o svullnaden i bråket kom... fy fan va jag e less...
Jag blr ledsen o uppgiven vet inte längre var ja ska ta vägen och HUR jag ska orka???????
För jag orkar inte mer =( varje jävla dag e samma fattar ni.... kräkningar o smärta fy fan...
Nu mera e rygg värken en bagatell....
Vill bara lägga mig ner o dö... detta är inte ett liv som e värt att levas...
Hoppas vid gudarna att det går att åtgärda!!!
Tänk o få gå en dag utan smärta i bråcket eller utan att kräkas...
Vitaminbrist nehe fy säger ja bara...
Om kroppen tog upp 60% av vad man får i sig så kan ni ju tänka er hur det e då det mesta kommer upp...

VILL BARA SKRIKA RÄTT UT HUR ORÄTTVIST DET ÄR!!! räckte det inte att vara drabbad av sin enorma fettma hela sitt liv?? kan ja inte få ha det lite bra nu????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0