skulle ta en paus

Skulle skita i o ha ont idag o inte va trött m.m...
Börja rensa i förådet lite då katja skulle köpa lite saker <3
Fixa lite inne, sen kom dom o det vart babbel o kaffe...
efter dom åkt fixa jag köket o jag va sååå hungrig så jag bestämde mig för o äta en hamburgare, fast ja åt inte hela, o dra åt helvete vad sjuk jag vart =( kräktes så ja trodde innälvorna skulle komma upp, tårarna bara rann...
Sen la jag mig i fosterstälning med fläkten på max o somnade efter mkt om och men vaknade sent så nu e det snart sängen för natten..
Då är frågan om det är värt att äta, ja jag tror ändå det kroppen saknar det jag saknar det...
Jag vill kunna äta en måltid utan att halv dö på kuppen... känns som en evighet ju...

Ber om ursäkt för bloggen blivit fokuserad på mitt mat intag o hur jag mår men det e det ända som snurrar i mitt huvud o min tillvaro påverkas sjukt mkt av detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0