när är man nöjd igentligen??

Jag har haft ett eget mål vad de gäller vikten och det är att iaf väga mindre än min make.
idag väger vi oss båda två och vi väger samma, den stanna nu på 77kg.
men jag är inte glad eller mallig =(
Jag mår skit helt enkelt.
Att leva på nudlar gör ju att du har ingen energi alls kvar längre, att ta sig i o ur soffan är ansträngande, inget kul alls.
Höfterna gör sjukt ont så varje natt vänder ja mig säkert tusen gg för har ja legat på en sida för länge värker o svider höften så ja måste vända mig =(
Och jag kan knappt äta en halv påse nudlar åt gången.
Blodtrycksfall konstant, och sugen på den ena maträtten efter den andra...
Borde och igentligen är jag tvungen att börja ta alla vitaminer, frågan är hur länge kroppen kommer orka annars?
Jag e less på detta, less på denna skit kropp helt enkelt.

Min syster va här en sväng idag, hon tyckte att de såg inte bra ut hon såg att ja gått ner o hon tycker ja ser sjuk ut o att jag borde ringa kirurg.
Och de borde jag väl oxå, men vill inte åka in och vill absolut inte genomgå ngn mer operation eller gastroskopi...

Fuck it helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0