smörgåsrån

Fy vad ja e less på smörgåsrån dom står mig upp över öronen ska ni veta.
Det har varit min största närings källa i snart 2v, jag får inte ont o ja kräks inte av dom.
Men hur gott e de då?
Ska idag försöka få i mig ngn näringsdryck, men sist ja tog de kräktes jag o de e ju ngt ja hatar eftersom magsäcken blir så ond av det.
Men det känns att man inte får i sig ngn näring, trött hängig snurrig o grinig.
Äter lite godis om dagarna oxå ;)
jaja jag har sagt att i januari måste jag ta tag i detta för det funkar ju inte att leva på detta sätt o allt blir som en ond cirkel.
pga att ja inte kan äta så bra ökar ju ångesten oxå, så jag är ett vrak på de flesta plan just nu. URK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0