När tankarna går djupare

Ingen kan ju kontrollera vad du känner inom dig o ingen kan säga att dina tankar är rätt eller fel..
Ingen kan heller inte få dig att tänka i andra banor än dom du själv valt.
Mina börjar bli mörkare o mörkare =(
Ngn sa till mig att försöka gripa tag i alla ljus glimtar i livet, att se sådant som gör mig lycklig i stället för att fokusera på allt det dåliga, men hur jag än försöker gripa tag i minsta ljus glimt så går de inte.
Försöker fokusera på vad det är jag har i stället för att sakna det jag inte har.
Men nu går det inte mer, jag är riktigt less på detta.
Missförstå mig inte nu, jag har världens goaste familj med underbara barn och en underbar make, men jag är inte den jag borde vara, jag är inte den mamma eller fru jag vill vara, och gudarna ska veta vad mkt det är jag vill...
Jag sitter här dag ut o dag in, folk kan säga att dom har ångest o agorafobi o svårt att komma ut, men då kan dom ändå komma ut en sväng varje dag, men jag kan inte!
Detta är på riktigt detta är mitt liv min tillvaro, veckorna går och jag sitter här i denna jävla lägenhet.
Snart äär femte veckan slut som jag inte gått ut på, inser ni hur sjukt detta är? undrar om ni kan förstå min frustration?
Om det de bara va min ångest o agorafobin men sen har vi den kroniska värken och de ständiga kräkningarna =(
Eftersom jag kräks minst 2gg per dag ja de kan va allt mellan 2 till 7 gg per dag.. det gör ont o kräkas speciellt när de e svårt o få upp det.
hela min kropp skakar när ja e klar jag e svettig och tårarna bara rinner, va e detta för liv? är det ett liv värt o leva? fundera noga innan ni komenterar det...
Ryggen är trasig, inflamation igen, smörjar med ngt likt voltaren de lindrar men vill inte ge sig, borde gå till läkaren men just det ja, jag kan ju inte gå ut!!! fan oxå..
när man sitter så här o tänker vad man ska skriva känns de som en otroligt dålig b film men detta är mitt liv min dystra verklighet.
Tankarna fortsätter denna kväll, jobbigt men sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0