fredag...

Mamma kom vid 9 tiden i morses då barnen hade öppet hus på skolan med allt vad det innebar...
Anders o mamma o My gick o jag va hemma.
Passade då på att fixa lite bädda, diska, dammsög o satte igång en maskin, plocka undan lite... sen trodde jag nog magen skulle explodera =(
Tarmarna hade åkt ut i bråcket o de klämdes åt så jävla illa att jag trodde de va färdigt för min del... men de lugna ner sig ett tusental tårar senare...
mamma anders o my kom hen då de va lunch, anders gick upp till skolan igen sen då de va bränboll.
Mamma o ja satt o prata lite om hur ja mådde och ja kunde inte längre hålla tillbaka tårarna =(
Skit är vad det är...
Ringde kirurg i skövde idag igen o dom ska ta mig fan inte prata med patienter så ruggigt otrevliga dom är där =(
Nu ligger mitt hopp på att dr,modin ringer nästa vecka, vet inte vad jag gör annars
måste även få tag på ngn som kan skriva ut annan smärtlindring, citodonen hjälper knappt inte heller tiparol, så jag står nästan utan medicinsk hjälp...
Bajs, men som sagt livet går vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0