söndag o jag e på gränsen nu

Allt e helt otroligt och min ork o livsknista är på väg att dö ut helt...
Vet inte om ngn i min närhet ens kan förstå lite av hur min tillvaro är?
Jag orkar inte mer o det värsta är att jag bryter ihop på dagarna nu oxå, låser in mig på toa o lipar som ett barn =(
innan har jag kunnat hålla det till nätterna när alla sover, då ligger jag inne o hos my o hon sover så gott o jag bara gråter.
Detta är faktiskt inget liv som är värt att levas, jag har ont o om man kan tycka att jag ska vara van vid smärta så visst men inte den sjuka jag har då tarmarna åker ut i bråcket o kläms åt o det stannar så i många många timmar, från början gjorde det bara lite ont stunden efter jag ätit men nu är det jämt, ska va glad om jag kan få en andnings pause på 10min...
Helt sjukt.
Och dom vill att jag ska vänta 6mån på en operation!!!!!!!!!!!!!
kommer aldrig funka för jag kommer ta livet av mig då, seriöst alltså...
Funderar på och ringa både vct och kirurg i morgon igen!!!! Dom MÅSTE skriva ut ngn värk medicin som fungerar om jag ska kunna klara åtminstonde ngr veckor till..
Sen funderade jag på om jag skulle fråga marcus om han kunde följa med mig till akuten, börjar bli så desperat att jag funderar på o sätta mig där o stanna tills dom hjälper mig... som ngn strejk...
Behöver få dom att inse hur alvarligt det faktiskt är.
och det värsta är att jag är ju inte en person som söker vård innan de e akut mkt pga min sociala problematik samt ångest..

FAN FAN FAN FAN FAN börjar bli mer än desperat nu =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0