vilken skit natt

Tankarna mal o mal och jag blir tokig...
Och när ja väl slumrar till då är mardrömmarna där.
Nu går drömmarna ut på samma sak hela tiden...
Allt kretsar kring opertionen just nu...
jag drömmer att jag får narkos men inte tillräckligt för att inte känna smörtan, så jag sover fast mkt ytligt och känner hur dom skär i mig jag försöker skrika men de kommer inte ett ljud...
Så jävla äckligt det är =(
Så när jag träffar narkos läkaren ska jag säga till han att han måste se till att jag är sövd ordentligt!!!
Det innebär att jag sovit sammanlagt 2 timmar i natt kanske...
Börjar känna av tröttheten nu men det går nog över....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0