blev så glad

Fick ett mail av en tjej på facebook härom dagen, blev rörd o glad =)

Svårt att peppa ... så här på håll från Uppsala och vi har ju inte direkt haft kontakt på sisådär 20 år :) men jag måste ändå säga att du verkar vara den starkaste och hårdast kämpande människa jag följer på Facebook! Ser ju på profilbilden att du ändrats enormt och att döma av statusarna verkar det ju minst sagt haft ett högt pris men jag är övertygad om att med din styrka löser sig allt även om vägen dit är lite krokig ibland.

Jag är inte hemma så ofta numera men nästa gång jag åker söderut vore det väldigt roligt om vi kunde träffas, du är verkligen en inspirationskälla för mig och det vore roligt att träffa dig på riktigt istället för bara digitalt :)

Kram,
Sarah

Tänk vad omtanken från en annan människa kan göra <3
Kan jag leva på ett tag nu.
Tusen tack du underbara Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0