gastroskopi

Förra veckan kom jag iväg o gjorde den förbannade gastroskopin.
Gudarna ska veta hur sjukt dåligt jag mådde av att göra detta, att komma iväg överhuvudtaget.
Det va iaf min opererande kirurg som gjorde gastron.
Han såg att jag har magsår, de känns väl så där då ja trodde jag skulle ha enorma fel.
Jag har under ett år ätit omeprasol för magen och han ordinerar 2 om dagen o säger att man får hoppas på att det kommer hjälpa mot mina kräkningar o mot den smärta jag har i magsäcken.
ja säger då att ja har ätit en om dagen men han menar på att de ska vara 2 o jag får ge de lite tid!!
kan upplysa er om att ja kräks varje dag än o har jätte ont, men jag får ju som sagt ge de lite tid då.
Men jag tror inte på att detta ska få allt o bli okej o var jag tar vägen sen vette fan..
Känner för jag vet inte vilken gång i ordningen att jag hatar o ångrar denna skit operation..

GE MIG MITT LIV TILLBAKA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0