En kortis

Läget blir lixom inte bättre =( börjar bli väldigt orolig.. bara ligger och har så ont, försöker peta i mig lite då o då men de går inge bra =// dagens intag har bestått av en och en halv isglass, 4klunkar vatten o en halv dl fil.. inte kräkts än iaf.. hungrig,ledsen,trött och rädd, vad är detta för liv?
Ringde avd idag då min värk medicin är slut och jag fråga sköterskan hur länge man skulle vänta innan det vänder då kirurgen sist sa att jag fick ge det tid, hon tyckte de va bäst om ngn kirurg ringde och eftersom en av dom inte betett sig så bra sa hon att den kirurgen jag gillar skulle komma dit under dagen så hon skulle be han skriva recept men även ringa upp mig så jag kunde få svar på frågorna...
Han ringde inte =( sköterskan ringde bara o sa att receptet va klart sen va det inge mer med det...

Men iaf så länge jag mår så här kan ja inte uppdat så ofta då det gör så ont att sitta även stå, och det gör ju ont när jag ligger oxå så jag får ha spy påsen i handen för när det e dags att kräkas så kommer det bara.
Så less på detta men ja skriver mer så fort jag orkar.

Ni som inte har ngt vettigt att skriva mer än att kasta skit behöver INTE ödsla energi för att skriva, ni får ha eran åsikt men ha den inte i min blogg och eftersom ni stör er så in i helvete på mitt mående o mina komplikationer förstår jag inte varför ni läser här överhuvudtaget, läs då i stället bloggarna som finns där operationen varit lyckad!!

Sen vill jag tacka er goa mäniskor där ute som lämnar varma uppmuntrande kommentarer, ni ska veta vad dom betyder för mig, blir lika rörd var gång <3

Kommentarer
Postat av: Therese J

Hej!

Vill skicka en lååång varm kram till dig!

Känner och lider med dig.

Hoppas innerligt att allt kommer sluta lyckligt och att du kommer kunna få ditt liv och din livsglädje tillbaka.

Jag är själv GBP-opad men utan några komplikationer .

Strunta i alla som skriver en massa skit, de är inte värda att lägga en massa energi på, energin behöver du till dig själv!

Kram och sköt om dig!

2011-04-08 @ 00:12:35
Postat av: Ellinor

Lider med dej men det hjälper ju inte dej,vill bara att du ska känna att jag bryr mej!Kramar till dej.....

2011-04-08 @ 07:42:19
Postat av: kati

Usch jag lider med dig verkligen.Blis så arg när jag läser om bemötande från sjukvården. Riktigt arg.

Kan säga att det verkar vara lite så överallt. Stå på dig och orkar du inte får någon annan slåss för dig. Föra din talan förstår att du ej orkar allagånger.

jag står bakom dig. Önskar dig allt väl och krya på dig.



har själv genomgått en GBP 8/2 2011 och är tacksam över att jag mår bra .



en stor styrkekram från en som följer och lider med dig i din kamp.

kram

2011-04-08 @ 10:19:43
Postat av: Lottaa

Hej Linda

Det är tungt att höra att du har det så jobbigt och inte får respons från läkarna, jag önskar jag kunde göra något för att hjälpa dej.

Jag tycker du iaf är stark som fortsätter kämpa och försöker få komma till ett annat sjukhus, det kanske är just det som behövs.

Jag kan tänka mej att ett trångsynt sjukhus absolut inte vill veta av sina misstag... men kämpa på.

Hoppas du ser till att åka in och få dropp då och då för det behöver du nog.

Stå på dej !

2011-04-08 @ 14:33:25
Postat av: Jenny

Din stackare Linda!



Jag hoppades sååå att jag skulle få läsa att det blivit bättre efter din op men det verkar ju nästan ha blivit värre! Jag kan knappt läsa det utan att bli helt varm o arg o ledsen för din skull! När ska ditt sjukhus börja ta ansvar för sina handlingar????



Jag vet att du känner dig liten o svag men egentligen är du stark för du har överlevt detta. Men det är inget liv värt att leva och det är så sjukt att du har förlorat 4 år med din familj pga inkompetens på ditt sjukhus! Jag hade nog inte låtit det sjukhus op mig igen jag hade definitivt sökt mig till nåt annat. (Låter kanske som en pekpinne men det är det inte) Jag tycker bara inte att du ska sätta din fot där mer utan få vänner o familj att hjälpa dig att söka ett bättre sjukhus. Jag vet att du inte vill resa så långt men finns där inget bra i närheten? Jag hoppas att ett annat sjukhus kan ta sig an dig o bemöta dig på ett bra sätt och göra RÄTT framför allt! När du sen blivit frisk tycker jag att ditt sjukhus ska betala dig ett fett skadestånd för vad du har fått utstå där!



Det lilla du får i dig nu är ju ingenting! Du kommer ju att tyna bort dom måste göra nåt! Du måste väl in på sjukhus med dropp när du får så lite i dig? Lider med dig och hoppas innerligt att allt ska bli bra en dag! Kram på dig! <3

2011-04-09 @ 08:16:01
Postat av: Johanna

Jag lider verkligen med dig Linda. Jag hoppas det kommer bli bättre inom snar framtid. Minns den glada Linda när vi satt och tjatade skit på din altan =)



kramar om

2011-04-10 @ 19:24:20
Postat av: Ellinor

Linda min vän,hur går det?Orolig,kram Ellinor

2011-04-10 @ 21:27:42
Postat av: Pia Garin

Kära kära du ! Jag tänker på dig hela tiden och önskar att du inte skulle ha fått det så här efter din senaste operation.Önskar jag kunde hjälpa eller lindra på något sätt. Förstår om du blir trött och less på allt, det är ju inget liv att ligga och ha ont. Att barnen växer framför dina ögon och du inte kan delta i deras aktiviteter eller skola. Det är ju därför man gör en sån op, för att gå ner i vikt och kunna finnas och inte vara så tung, då kunde du inte delta pga av storleken och nu, nu är du liten som en älva och orkar inte ändå. Dessutom är dina smärtor alltid närvarande.

Kan bara sända dig en mjuk snäll kram, så du inte får ont av att jag tar i dig ! Du känner inte mig, det är jag som alltid babblade om dropp och näring. Men jag vet att du tagit upp det med dom och det gick inte hem. Hoppas på en bättre dag och att det vänder snart. Jag hade ont i magen länge efter en annan bukoperation, där dom hade puffat å stökat med tarmarna. Det tog rätt lång tid, men jag hade nog inte så ont som du har.

2011-04-12 @ 15:30:12
Postat av: Therese

Hej!

Hur har du det?

Tittar in på din sida i stort sett varje dag för att se om du har uppdaterat något.

Blev så glad för din skull att du skulle få en operation och att de hade hittat fel som de skulle åtgärdas. Är det något bättre ? eller går det fortfarande åt andra hållet?

Vill bara tala om att jag tänker på dig!

Vi känner inte varandra men det hindrar ju inte att man kan bry sig om andra människor för det.



Många och långa kramar från mig till dig.

2011-04-12 @ 23:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0