Tatuering

Jag älskar ju tatueringar =)
Och jag har en underbar tjej, en vän från långt tillbaka som är jätte duktig <3
Vi bestämde i veckan att hon skulle köra på mig igen och hon hade skickat ett motiv hon skulle göra, men när vi sätter oss med kaffe så säger hon att hon funderat lite o tyckte inte den gadden va jag så hon hade målat upp ett annat motiv och jag vart hel nöjd!!
Den ska återspegla mitt liv...


Det är en ledsen tjej (precis som jag ofta/alltid är i tystnad)
En svala som står för frihet o lycka (ngt man önskar o hoppas på)
Det finns ett spindelnät som står för instängd/fast (jag med min kropp o ångesten jag lever med)
Den är inte färdig utan hon ska bygga vidare på den.
men jag älskar den och nu har jag ngt att se fram emot =) mitt i all denna skit som är..

Ville bara dela med mig av detta =)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Den är vacker!

2011-04-04 @ 09:07:12
Postat av: Maria

Jättefin!

2011-04-05 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0