Vad ska man säga???

Måste lämna ett livs tecken antar jag..
Vet inte vad man ska säga om mig o min kropp i detta läge?
Att det är sämre, absolut =(
Jag har såna smärtor i magen så ni anar inte, kan va uppe korta stunder o sitta korta stunder för smärtan blir vidrig.
Siffrorna på vågen minskar och nu stannar det på 62,4kg
I detta läge spelar det ingen roll om jag så går ner gram för jag vill INTE gå ner mer i vikt.

Påskafton idag då och det handlar ju oftast om mat.
min familj sitter i köket och äter påsk bord medans jag ligger i soffan med smärtor o försöker pilla i mig en köttbulle o lite rödbetssallad mm livet är underbart nästan jämnt.

Vet inte vad som kommer hända framåt vet inte längre var man ska vända sig?
Ska ju på återbesök om ca 1v men inte blivit kallad ännu, känns inte jätte skoj att träffa den kirurgen om jag ska va riktigt ärlig =( men i detta läge måste jag annars skrivs det väl ngt korkat i journalen.

Tusen tack igen för era fina kommentarer <3 betyder allt.
Tyvärr är det så att många mäniskor som har ngt inre tvång av att läsa bloggen fast dom inte gillar det jag skriver om MIN kropp!! som bara kastar skit i sina kommentarer har gjort att jag starkt funderar på att ta bort den funktionen att man ska kunna lämna en kommentar.
sammtidigt känns det tråkigt för ni goa som lämnar avtryck berör mig..

Funderar vidare

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Superpepp!

2011-04-24 @ 09:11:14
Postat av: marina

Hej Linda!!

Jag hoppas verkligen att du får den hjälpen du behöver och kommer på rätsida med det hela, jag lider med dig och din familj, fy för att leva som ni gör och inte känna att man får hjälp.

jag hoppas med hela mitt hjärta att det blir bättre.

mvh marina pepp,pepp

2011-04-30 @ 09:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0