Ang tankarna om att avsluta...

Bloggen har gett mig mkt den har varit och är ett bollplank, era kommentarer har varit ovärdeliga och dom tackar jag er för.
Visst det har varit elaka folk som skrivit ofta och mkt men jag har lyckats slå bort det.
Som ni vet har jag tre barn på 11, 9 och snart 3år.
Tyvärr har det kommit till min kännedom att människor därute manipulerar bloggen och skriver ut inlägg ur den där dom oxå lagt till fler saker som inte stämmer med verkligheten.
Dessa lögner har kommit att påverka mig och min familj på ett negativt sätt.
Om bara jag va den drabbade hade jag skitigt i det men nu är det så att dessa mäniskor har förstört för mina barn och frågan är nu om det kommer bli en lycklig jul?
Jag kan inte förstå hur vuxna mäniskor beter sig, det har varit ett kaos på sandlåde nivå som jag inte gett mig in i utan låtit dom hållas, men nu när dom förstört för mina barn kommer jag ta fram sanningen och det kommer att bli deras förlust på många plan.
Kan inte förstå varför inte man kan hålla sig till sanningen?
Vad är det som gör att mäniskor mellan 25-55år sitter ner och kommer på lögn efter lögn för att förstöra för en familj? 3 barn som aldrig gjort ngt, jag förstår inte för fem öre =(
Ge er på mig med era lögner och svek, skulle gärna ta emot slag och misshandel bara ni kunde låta mina barn vara odrabbade, är folk så okänsliga?
Fy fan säger jag bara.
Min man är ursinnig, länge sedan jag såg han så jävla arg....
Så därför funderar jag på att ta bort bloggen för att mäniskor därute gör på detta sätt.
Vet att ni är ett troget gäng som följer mig och min kamp och hade jag till hundra vetat att ni är dom ni utger er för att vara hade jag kunnat lösenords skydda bloggen och bara ge den till er, men det fungerar tyvärr inte så =(

Och som ni vet är det tufft med orken just nu, och att då behöva försvara sig för andra att det dom skrivit är ren lögn tar den lilla energi ifrån mig så just nu är jag mer slutkörd än innan.
Kan inte äta ngt litet ens, bara kräks.
Kan få i mig ngr koppar kaffe om dagen och kanske 1dl vatten per dag...
Men som det är just nu bryr jag mig (om det nu är möjligt) ännu mindre om mig själv och att överleva.
Måste lösa allt för barnen ihopp om att det går att rädda deras jul.
Min mamma är heller inte glad, hon kan inte förstå personerna.

Men jag funderar lite till så får vi se vad som händer.
Än är inte tårarna slut

Kommentarer
Postat av: Birgitta Thoreson

Hej,



Jag kan förstå att Du tar bort bloggen ingen mor vill se sina barn lida. Jag önskar Dig och Din familj all lycka till och hoppas att även att Du träffar någon läkare som kan hjälpa Dig att må´bra så att Du till slut kan få njuta av operationen som Du gjort.



Sköt om Dig

Birgitta

2011-12-03 @ 15:29:13
URL: http://torparmor.bligg.se
Postat av: Johanna M

Vill inte tappa kontakten med dig. Är du ngt på Fb? Har du kvar mitt mobilnr?



Kram

2011-12-03 @ 15:38:58
Postat av: Katta

Usch vad trist att folk ska förstöra så för er alla. Hoppas det ordnar sig så du kan fortsätta skriva. Jag har också gjort samma op som du, bor också i Skövdetrakten. Jag hade turen att allt gått bra, lider med dig varje gång jag läser. Tycker du är en kämpe och hoppas att du också snart får må bra!

2011-12-03 @ 18:03:07
Postat av: Doris

Jag förstår att du vill avsluta när det är som du beskriver. Vad tänker människor med egentligen?? har de för mycket elende i sitt liv att de måste ställa till det mer för andra för att må bra? Förstår din tanke om lösenordsskydd. svårt närman inte vet vem som ärvem. Om du skulle komma fram att du vill skriva under lösen, kan jag berätta vem jag är osv. så du iallfall vet att jag inte är en av dem somställer till det.

Önska jag kunde göra ngt för dig och dina barn så det blir en riktig jul för er

2011-12-03 @ 20:12:10
URL: http://mittviktigaliv.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Jag vill så gärna veta mer om dig o kunna ställa frågor då ja just nu väntar på besked och vill veta mer. Du får gärna maila mig om du vill och ja hoppas de löser sig så dom där onda människorna håller sig borta o ni kan få en trevlig jul.

Hade bra kramar

2011-12-03 @ 22:50:12
Postat av: mia

Hej. Du är en kämpe och jag beundrar dig. Jag läser din blogg...tyvär dålig på att komentera.Jag kan inte förstå varför människor kan vara så elaka och grymma...Jag förstår att du har ett helvete och verkligen får ta en dag i taget. Jag är åxå opererad sen snart två år tillbaka och har fått problem med min mage men det är inget jämfört med dina problem. Jag gråter när jag läser dina blogg och tycker verkligen så synd om dig, jag önskar av hela mitt hjärta att du på något sätt kommer bli bättre. Du är stark glömm inte det. OCh jag hoppas du och din familj kan få en bra jul.

Varma hälsningar Mia.

2011-12-04 @ 14:58:47
Postat av: Marie MH

Oj vad hemskt det låter.. Kan inte ana vad någon kunde ha gjort, men det måste vara riktigt hemskt.. Du måste skydda din familj, det är viktigare än vi som kommer hit för att läsa din blogg.. Vet att jag kommer för att se hur det går med dig jag har förhoppningar att någon dag kommer vården att ta dig på allvar och du kommer att få den hjälp du behöver.. Skulle missa dina uppdateringar men jag är också en Mamma och vet att jag skulle göra vad som helst för dem.. Hoppas att du klara av att fixa allt med barnen.. lycka till

2011-12-05 @ 10:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0