Din satans idiot läkare...

Vad jag önskar man fick hänga ut folk med namn!!!!!
Jag är så jävla trött på en speciell läkare på våran vct han är ju bara inte riktigt normal någonstans!
Min smärtläkare är ju inte tillbaka förens den 3dje vilket innebär att jag måste vända mig till min vct för recept på min smärtlindring.
Jag ringde igår och sköterskan jag pratade med sa att om det va så att läkaren inte ville skriva ut så skulle läkaren ringa upp mig för diskution.
Han sa även att ingen läkare på vct skulle skriva ut oxynorm injektioner, problemet då va ju att idioten sagt innan att han vägrar skriva ut spasmofen oxå.
Men men jag tänkte att den diskutionen får jag ju ta med helvetet om han ringer.
Jag skulle om jag nu fick ngt recept ha det vid 15 idag, och som ni förstår fanns det ingen recept.
Men läkaren ifråga kunde inte ens avvara ngr minuter för att ringa upp mig vilket retar mig så förbannat.
Så summan av detta inlägg va iaf att jag har ingen smärtlindring förens den tredje då kan ni ju förstå vad underbar denna helg kommer att bli *jippi eller inte*
Så trött på honom det är ju inte första gg heller, och igentligen är det så att de inte är bra att bara avsluta medicineringen av denna typ utan det ska trappas ut, men det skiter väl han i..
Men hans ignorans och översittar beteende kommer jag nu gå vidare med.
Jag måste anmäla för han har gjort nu flera fel och jag kan inte bara sitta här som jag alltid gjort och låta folk behandla mig som en skit..
Ne jag är väl oxå värd ngt? eller?
Kanske jag är en sån där person som andra anser att det är okej att behandla som skit som en värdelös nolla?
Jag är trött på det nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0