Fick ett mail...

Blir lika rörd varje gång någon säger ngt eller när ngn vill hjälpa mig, vet inte om jag förtjänar era varma omtänksamma ord..
Carina en kvinna som vill hjälpa mig att kontakta press maila mig och skrev..

Du skriver om att du är osäker på om någon vill läsa om dig. Det är jag övertygad om. Människor är mkt intresserade av hur illa vår vård fungerar ibland. I ditt fall är det katastrof.
Läkare med prestige som går före människan och sjukhus som inte vågar stöta sig med andra sjukhus är inget vi vill ha eller ska ha i Sverige.
Du förtjänar ett bra liv. Dina barn en mamma och din man en fru. Men allra viktigast är du. Att du får må bra. Att svältas långsamt till döds måste vara världens värsta straff. Och vad straffas du för? För att du valde operation för att gå ner i vikt och få ett hälsosammare liv? Nä du. För det borde du belönas.
Nu jävlar ger vi dem.
Kram

Tack för dina ord och för hjälpen <3

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Kan bara hålla med...kramar! Lisbeth

2011-12-29 @ 10:16:01
URL: http://minresamot.blogspot.com/
Postat av: Adela

Hej hej :)



Jag har kört igång med min första tävling där man kan vinna en makeup palette. Det enda du behöver göra är att länka till min blogg. Var med här:



http://lifeinamsterdam.se/2011/december/tavling-vinn-makeup-palette.html

2011-12-29 @ 12:38:15
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0