Funderar på det ni sagt...

Ni är några som tycker att jag ska gå ut i media igen och ni har lite olika ideer.
Men tror ni verkligen jag skulle vara ett intressant inslag?
Jag är ju ingen spännande känd person, jag är ju igentligen en nolla med en massa fel, komplikationer efter en gbp operation.
En enligt kirurg jobbig och komplicerad patient som ingen verkar vilja hjälpa.
Tror ni det svenska folket vill läsa om mig? Många därute tycker ju jag får skylla mig själv som la mig under kniven.
Och till viss del stämmer det ju men jag valde inte alla komplikationer, jag valde inte att vården skulle blunda för mina problem.
Jag vet inte hur länge varken jag eller min familj orkar, utan hjälp är det riktigt illa ska ni veta.
Det är vi och vi måste klara oss ensamma eftersom ingen verkar vilja finnas där för att ge hjälp.
Jag svälter och har så ont medans min familj oxå lider...


Ni underbara personer som följer mig och min familjs kamp bryr er mer än sjukvården.
Ni försöker hitta lösningar, ni kommer med råd och värmande ord och jag kan inte mer än tacka er!
Det betyder mer än jag någonsin kan säga, tack <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Söta,rara,förminska inte dej själv.Dax att ta kontakt med Uppdrag Granskning och Janne Josefsson!Kram

2011-12-28 @ 10:58:19
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Postat av: Terhi

Hej igen Linda!



Igår skickade jag en kommentar med förslaget om Uppdrag granskning. Nu googlade jag fram deras sida och de går att kontakta per mail.

http://svt.se/ug/20110906145025/hor_av_dig_till_uppdraget



Du har ju en massa papper, journaler m m så det finns ju material för dem att jobba med.



Men orkar du/ni inte så... men jag tänker på hur läkarna (bla idioten Stephan Rössner) så lättvindigt rekommenderar gbp op utan att riskerna knappt tas upp alls. Det är inte rätt.



Du kan ju iaf maila och fråga om de tycker att ditt fall är intressant. Ge dem länken till din blogg.



Har du frågat efter näringslösning som dropp hemma, fler gånger? Jag tycker ju inte att de bara ska låta dig dö. Nånting SKA de ju göra.



Kom just på en sak, kolla här:

http://www.socialstyrelsen.se/tillsyn/omtillsyn/sagartillsynentill

Kanske du kan få hjälp eller råd via dem?



Kram / Terhi

2011-12-28 @ 15:36:52
Postat av: lisbeth

Som någon skrev, Uppdrag granskning tycker man skulle vilja se baksidan av denna explosion av gbp OP och se varför inte sjukvården är lika för alla!

för det är den ju inte när man inte får hjälp vid en komplikation av ditt slag! många kramar till dig Linda och hoppas det snart finns en lösning för dig...Mvh. Lisbeth

2011-12-28 @ 16:35:57
URL: http://minresamot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0