Och det gick ju inte som jag hade tänkt det ju =(

Läkaren ringde, hon skriver remiss till ersta idag.
Nu kan jag inget annat än hoppas på deras hjälp, att dom lyssnar och tar till sig av min problematik.
Vad det gäller värkmedicinen så gick det ju inte som jag hade tänkt det.
Hon skrev ut lite men inte som jag hade tänkt att jag skulle klara julen, med den mängden hon skrev ut klarar jag mig knappt en vecka =( sen tyckte hon jag kunde pröva med alvedon, ipren m.m eller hur... hade det hjälp hade ja ju inte bett om ngt annat heller...
blir så trött på detta.
Julen kommer innebära tårar och kramper för min del...

Kommentarer
Postat av: Doris

Jag gjorde min operation på ersta, Jag hoppas vid gud att de kan hjälpa dig. Jag upplever dem väldigt kompetenta och ser till patientens bästa. Jag vet andra som haft problem som Ersta har hjälpt och tagit på allvar. Jag hoppasså mycket för din och din familjs skull att detta skabli bra!



Dum läkare som inte skriver ut den värkmedicin du behöver.... en veckas dos kommer du ju inte långt på och jag tycker du kunde fått så du kunde ha över jul och nyår iallafall, så du kan njuta lite av då. Även om det är en kamp, tänker jag det underlättar liiiite om du är smärtlindrad. Även omjag förstår det är kämpigt ändå.

varmaste kramen jag kan hitta

2011-12-07 @ 11:25:50
URL: http://mittviktigaliv.bloggplatsen.se
Postat av: carina

Hej, jag har själv ringt till en helare i Haparanda som är duktig. Han heter Adolf Kelottijärvi 0922/141 97. Han vill veta hur gammal du är och sjukdom. Ibland skriver man ett brev till han för han behöver tänka på personen. Ibland frågar han om en liten slant. Han är gammal så prata sakta. Jag ringde för min dotter när hon hade kolik....det försvann...men återkom några veckor senare och då ringde jag igen och då försvann det helt. Tyvärr när jag ringde för min mamma tinnutes blev det inte bra, men han hjälpte henne när hon hade bihålle infektioner efter infektioner år ut och år in och det förbättrades till 90 % och hon har nu kanske 1 ggr varje år och MYCKET LINDRIGARE. Gåvan han fått är från Gud. Du kan hitta och läsa om han på internetet. Han kanske kan hjälpa dig med sociala fobin också. Prata lugnt och sakta med han! Kram på dig.

2011-12-07 @ 11:38:36
Postat av: Ulrica Ruonakangas

Ville bara lämna en stor styrkekram// Ulrica

2011-12-07 @ 17:05:56
Postat av: lisbeth

Käre vän!

hoppas du kan få hjälp vidare denna gång och få ett så normalt liv tillbaka som går, både för din man och barn men mest för dig och slippa behöva lida mera...

många styrkekramar, Lisbeth...

2011-12-08 @ 09:56:15
URL: http://minresamot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0