Satans jävla skit kropps helvete!!!!!

Jag är så uppriktigt less på detta, på denna kropp och allt negativt den ger mig, fy satan i helvete!!
Jag kommer inte vara den som går vinnande ur det här och jag börjar väl inse det nu oxå...
Dagen va planerad, mamma kom för att passa barnen då jag och maken skulle ut och handla julklappar.
Vi bestämmer att vi tar leksaksaffären först och säg att det tar 20min att gå dit och när vi nästan va framme känner jag hur kroppen ger upp och jag blir skit rädd..
Benen ville inte bära mig längre.
Vi går in i leksaksaffären och orken är som bort blåst, benen skakar och det känns som kroppen just nu ville lägga av.
Och detta va inte ångest...
Jag bad dom som jobbade där om en stol för jag kunde inte längre stå (så retligt oxå 33år och beter sig som 99)
Jag fick låna en stol men efter en stund hade det inte blivit bättre, det fanns heller inte en chans att jag skulle ha kunnat gå hem så det va bara att ringa taxi =( Så jag skämdes!!
Kom hem och kasta mig i soffan direkt, först nu när kl är efter 20 kan jag va uppe på benen lite, detta är så sjukt...
Men jag har heller aldrig varit så rädd förut som jag blev idag.
Nu börjar nog alvaret göra sig förstått.
Och konstigt vore de iof om kroppen ej reagerat näringsintaget är ju näst intill obefintligt.
Lite potatismos och julmust varje dag kan jag få behålla det är ju inte så många delar av kost cirkeln det ;)
Kaffe med lite mjölk går ner oxå.
Men annars det mesta jag försöker mig på kommer ju upp efter ngr timmar, och jag kan ju inget annat än att hoppas på att kroppen hunnit ta upp lite lite näring iaf...
Men det är nog så som många sagt...
Jag är döende för utan hjälp kommer inte jag att överleva denna kamp...........

Kommentarer
Postat av: Vickan

Så här kan du inte ha det:(

Varför får du inte näringsdropp, hemsjukvården kan ju sätta det i hemmet.

Har du läst på viktop.se där är några som opat tillbaka magsäcken pga svåra biverkningar.

Hoppas att du får orken tillbaka snart.

2011-12-10 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Totalt

Denna månad

Denna vecka

Idag

Online
RSS 2.0